[kdecat] Sopar celebració KDE4.3

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Jul 1 19:13:50 UTC 2009

Hola a tothom,

     Amb el doble objectiu de celebrar la publicació del KDE4.3 i
conèixer en persona els nous integrants de l'equip de traducció (i els
futurs interessats en incorporar-se), es convoca un sopar pel proper
divendres 24 de juliol.

     Els detalls els teniu a: http://cat.kde.org/index.php/Sopar_KDE43

     El lloc que he trobat és a Santa Coloma, prop de l'estació del
metro del mateix nom (L1 - vermella). Hi ha pàrquing i el menú està
força bé, però costa 20€. Si algú em pot dir algun altre lloc que sigui
 bo, bonic i més barat, que ho digui tant aviat com sigui possible.

     Aprofitant que el meu fill estarà de colònies, disposaré d'un llit
per algú que vingui de fora. Si cal, que m'avisi.