[kdecat] Festa de publicació de KDE 4.2 a Barcelona

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Jan 11 01:44:35 UTC 2009

A Dissabte 10 Gener 2009, Albert Astals Cid va escriure:
> El 27 de gener es publica la versió 4.2 de KDE, els kdeaires de barcelona
> organitzem un sopar el dia 30. Hora i lloc encara per decidir (s'accepten
> suggerencies). Si vols participar, envia un correu a aacid at kde.org

Fantàstic: Veient el meu post anterior, he quedat com un idiota. Com a mínim
ja sabeu en quin ordre em miro les diferents llistes i canals RSS als que
estic subscrit :-(

--
 Orestes Mas Casals - UPC
 GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A