[kdecat] KDE 4.2 release party

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Jan 11 00:14:55 UTC 2009

Ep gent,

Llegint això (http://wiki.kde.org/tiki-
index.php?page=KDE%204.2%20Release%20Party) m'assabento que es prepara una
festa d'alliberament del KDE 4.2 a Barcelona, i que la munta l'Albert Astals.
No sé si aquesta llista és un bon lloc per coordinar-ho, però com a mínim ho
faig saber aquí, per si algú no se n'havia assabentat (com era el meu cas).

Es parla d'un sopar, però la meva opinió és que també estaria bé fer un acte
de tipus més divulgatiu unes hores abans del sopar, si és que es pot trobar un
local adient. No trobeu?

--
 Orestes Mas Casals - UPC
 GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A