[kdecat] kubrick per l'etiquetatge

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Feb 25 19:01:35 UTC 2009

En/na Joan Maspons ha escrit:
> Hola,
> No he tingut temps d'acabar el fitxer però com que demà hi ha etiquetatge
> potser millor que es pugi el què hi ha.
>
> Espero que hi hagi temps.

L'acabo de pujar, però abans he fet dues correccions:

- cup -> cub
- darrera -> darrere (darrera només és pel femení de darrer)

> Dubtes:
> Sempre s'utilitza les "cometes" o també si val amb l''apostrof'? (subdirectori
> 'apps/kubrick' / "apps/kubrick".)

Jo intento respectar els símbols tipogràfics de l'original. Encara que
darrerament per a les cometes intento utilitzar les cometes llatines
[http://ca.wikipedia.org/wiki/Cometes_(tipografia)], que s'aconsegueixen
teclejant Alt+171 («) i Alt+187 (»). L'apòstrof hauria de servir només
per apostrofar. Les cometes altes dobles (") s'han d'escapar amb una
barra inversa (\) en els fitxers po.

> Us arriba correu brossa posant els vostres emails als fitxers de traducció
> sense dissimular-los?

No crec que es dediquin a analitzar fitxers de traducció. Jo crec que
els spammers aconsegueixen més fàcilment les adreces en altres llocs,
com  a les llistes de correu :)
Però tot i això, es pot intentar dissimular l'adreça (p.ex.
pep_TREU at AIXO_gmail.com).
En el meu cas, diàriament rebo un centenar de correus brossa que el
Gmail s'encarrega de filtrar molt eficientment (el darrer any només he
tingut 2 o 3 falsos positius i setmanalment es colen dos o tres falsos
negatius).