[kdecat] Traducció Kdenlive

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Dec 11 18:41:34 UTC 2009

A Dimecres, 4 de novembre de 2009 22:07:32, Juan M va escriure:
> Hola,
>
> el .po es baixa directament de SVN :
> http://kdenlive.svn.sourceforge.net/viewvc/kdenlive/
>
> I després es pot fer el commit també directament a SVN. Per accedir-hi s'ha
> de demanar autorització al desenvolupador principal de kdenlive, Jean
> Baptiste Mardelle (jb at kdenlive.org) o enviar-li a ell el fitxer perque el
> posi.
>
> Moltes gracies i resto a la teva disposició per qualsevol cosa que
> necessitis.
>
> Salutacions. Joan M.

Hola Joan,

Fa moooolts dies li vaig enviar el .po del kdenlive traduït al Jean-Baptiste,
però ni m'ha contestat ni ha pujat el fitxer actualitzat al repositori SVN.

Fins i tot vaig obrir un informe d'error de traducció al bug tracker, perquè
vaig veure que alguns equips de traducció envien així les traduccions, però
tampoc ha tingut cap efecte.

Tens tu accés d'escriptura al SVN? Si és així, t'adjunto el fitxer perquè el
pugis tu. Si no en tens te l'adjunto igualment, perquè si li envies tu potser
et fa més cas ja que deus estar catalogat com a traductor "habitual".

Probablement li ha passat per alt el meu missatge, però m'estranya, perquè
sempre està molt al cas dels informes d'error i sempre m'ha respost
puntualment alguns que li he enviat en el passat...

Salutacions,

Orestes.