[kdecat] modificacions al partitionmanager

Rafael Carreras rcarreras at caliu.cat
Fri Apr 10 20:44:21 UTC 2009

2009/4/10 Manuel Tortosa Moreno <manutortosa at gmail.com>:
> He canviat tot això que m'has dit (i unes quantes coses més). Torna-ho a mirar
> quan puguis. (Que no es sàpiga greu donar-me canya!). Gràcies. Començo

No fem servir "Desitgeu" sinó "Voleu". Desitjar és més seriós. :-)
Informació de la Partició- > hauria d'anar en minúscules.
Esborrar partició -> Esborra la partició
Copy -> Copia (no còpia)
Còpia una partició -> Copia...
&Neteja operacions pendents -> &Neteja les operacions pendents
Això modificarà el seu disc permanentment. -> Això modificarà els
vostres discs permanentment.
des-de -> des de (surt més d'un cop)
L'Amidament -> L'amidament
Després de dos punts: sempre en minúscula
Afegeix operació: -> Afegeix operació: %1
limit -> límit
...ja te la longitud... -> té
Fes copia de seguretat... -> Fés còpia
Versió de KDE: -> Versió del KDE:
Es possible executar -> És possible executar
Edit Toolbar -> Edita la barra d'eines
View -> Visualització
Edit -> Edita
Move -> Mou
File &system: -> &Sistema de fitxers
Mida mínima -> Mida mínima:
Espai lli&ure després -> Espai lli&ure després:
KDE Partition Manager -> Gestor de particions del KDE

En general, em sembla una bona traducció, però té moltes cadenes i hi
ha errades, clar.

Endavant!

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat