[kdecat] Que feu servir per traduïr ?

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Oct 31 06:29:51 UTC 2008

El Thursday 30 October 2008 22:18:27 Joan va escriure:
> Estic veient que amb kde4 el kbabel dona errors i veig està a punt de
> desapareixer en favor del lokalize.
> Però el lokalize encara està molt verd, i al menys a mi no em funciona
> l'autocorrecció.

Almenys jo estic una mica igual que tu, però de moment vaig tirant de KBabel
(tot i que fa dies que no tradueixo res, i a sobre he canviat totalment a kde4
amb la qual cosa quan m'hi posi ja veurem què passa).

Per cert, quina distribució fas servir? El KBabel no em donava problemes en
una Debian, però en canvi sí que ho feia en una Kubuntu Hardy amb barreja
kde3-kde4.

Orestes.