[kdecat] [Fwd: Amarok 2.0 release schedule update]

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Nov 14 18:25:09 UTC 2008

A Divendres 14 Novembre 2008, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> Hola a tots,
>
>      Hi ha algú que tingui ganes d'acabar de traduir l'Amarok? Són unes
> 140 cadenes per a traduir i 217 més a revisar.

Si, ja he vist el missatge, però en teoria l'Amarok té un traductor, no? Ara
tinc la beta posada i, casualment, no surt (coses de la kubuntu?), però em
sona que a l'amarok del kde3 si que hi sortia... Ah, espera, al fitxer .po hi
ha el Pau Tallada... i el darrer traductor ets tu!! Caram, quina capacitat de
treball! Se't pot trobar fins i tot a la sopa! :-)

Tinc feina pendents 445 missatges del kdeedu, però puc posar-m'hi si es creu
necessari/prioritari. L'amarok és una aplicació de prou impacte.

Orestes.