[kdecat] Obtenció de fitxers per traduir

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri May 30 20:05:53 UTC 2008

En/na Rafael Carreras ha escrit:
> Hola llista.
>
> Sembla ser que el web de http://l10n.kde.org està de remodelació i no
> accedeixo als fitxers .po.
>
> Llavors he provat l'altra manera que conec i m'ha sortit un error:
>
> rafael at Data:~$ svn co http://anonsvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/ca/messages
> svn: PROPFIND request failed on '/'
> svn: PROPFIND of '/': 200 OK (http://anonsvn.kde.org)
>
> Algú em pot explicar què passa? I què puc fer?
> Vaig provar ahir i avui amb el mateix resultat.

     Una alternativa, accedir directament al servei web del svn:

http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/ca/messages/

     Atenció, encara no s'ha actualitzat els fitxers que vas enviar-me.
El senyor "scripty" cada nit intenta actualitzar els fitxers per donar
format, sincronitzar els missatges existents, afegir els missatges nous,
etc. Doncs resulta que deu haver-hi algun problema i a hores d'ara
aquest procés encara no s'ha fet. Recomano que et baixis, per exemple el
kspread.po, quan l'hagi actualitzat el "scripty".