[kdecat] Cadenes congelades!

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri May 23 23:13:41 UTC 2008

A Dijous 22 Maig 2008, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Albert Astals Cid ha escrit:

> Hola a tots,
>
>      Amb l'Albert hem comprovat que fer un "merge" de trunk des de
> stable no millora la situació de trunk, ans el contrari, empitjora la
> situació. Per tant, deixem trunk tal com està.
>
>      Com que ja estem en situació de "message freeze", és de preveure
> que no hi haurà gaires canvis a les cadenes de missatges dels programes,
> i per tant, caldria dedicar-se a fer les traduccions de trunk si volem
> arribar a temps pel KDE 4.1 que està previst etiquetar-lo a finals de
> [...]

D'acord. M'hi poso. Aviat tindràs notícies meves.

He pensat també que fóra bona idea posar una notícia al meu bloc (i al de qui
en tingui) per demanar voluntaris per col·laborar en la traducció. També es
podria penjar una notícia al wiki. Quan tingui temps ho faré, però si algu es
vol avançar, perfecte.

A reveure.

Orestes.