[kdecat] Preparar-nos pel KDE 4.1

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sat May 3 22:17:07 UTC 2008

A Dissabte 03 Maig 2008, Orestes Mas va escriure:
> Hola llista,
>
> A banda de discutir-nos sobre navegar o fullejar (:-), no us sembla que
> caldria començar a planificar-nos les tasques per tal d'arribar a temps a
> la 4.1?
>
> Caldria saber quin és el full de ruta per a la versió 4.1, és a dir: data
> d'alliberament (que ja se sap), data límit per a les traduccions, data de
> la congelació de cadenes, etc. No sé si algú de vosaltres ho sap, però jo
> no ho he vist per enlloc.

http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.1_Release_Schedule

May 20th, 2008: Message Freeze. <-- Congelació de cadenes
July 22nd, 2008: Tag KDE 4.1 <-- Límit per traduccions (jo li treuria un
parell de dies per anar sobre segur)
July 29th, 2008: Release KDE 4.1 <-- Alliberament

Albert