[kdecat] Fwd: Re: Sobre la L geminada

Antispam antispam at wanadoo.es
Wed Mar 5 16:56:51 UTC 2008

Hola,

   Crec que la solució més ràpida es remapejar el teclat al mode espanyol.
Només cal configurar el següent al kcontrol:
a) Regional i accessibilitat -> Disposició del teclat
b) Pestanya Distribució: Activar caixa "Habilitar la distribució del teclat"
c) Afegir a "Distribucions actives" Spain i France. Posar France per defecte.
d) A la pestanya "Opcions de canvi": habilitar totes les caixes.

   Amb aquest sistema, apareix un petit applet a la barra de tasques on un pot
escollir el mapejat actiu. En mode "espanyol" el punt de la L geminada
estarà, lògicament, al SHIFT+3.

   És el mètode que particularment faig servir per canviar entre teclats
espanyol i americà.

   Salut,

A Dilluns 03 Març 2008, Orestes Mas va escriure: