[kdecat] Bandera per a l'idioma catala (adjunto fitxer)

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Wed Jan 23 12:32:28 UTC 2008

Ei, jo no hi donaria tantes voltes. La bandera que identifica la llengua
alemanya és la de la República Federal d'Alemanya, i no hi ha cap problema
amb els austríacs, els suïssos i els belgues germanòfons, els de
Lichtenstein i els danesos que parlen alemany. Igualment, la bandera
indicativa de la llengua anglesa sols ser la britànica (ni tan sols
l'anglesa!), malgrat que hi hagi australians, canadencs, nord-americans
anglòfons, sud-africans anglòfons, etc. Per no parlar de l'espanyol.

En el nostre cas, em sembla que les quatre barres són el símbol que gaudirà
de més consens entre tots els que volen tenir el KDE en català. A més, les
quatre barres apareixen, amb afegitons diversos, a totes les banderes de les
comunitats autònomes on es parla català, i també és una bandera molt
habitual a la Catalunya del nord.

Tindria la seva gràcia posar-hi la bandera d'Andorra, però em sembla que la
majoria dels catalans no ho entendrien...

Raül

El 23/01/08, Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu> ha escrit: