[kdecat] Bandera per a l'idioma catala (adjunto fitxer)

Joan Sanz joansanzrab at gmail.com
Wed Jan 23 11:09:13 UTC 2008

Com a valencià, jo no tinc absolutament cap problema. És evident que la
senyera de les quatre barres estrictes és la que representa tots els
territoris catalans, és a dir, de parla i cultura catalanes. La senyera és
tant "vostra", catalans (o més exactament, catalunyesos, car som tots
catalans) com "nostra", de nosaltres, els valencians.