[kdecat] Celebrant la sortida de KDE 4.0.0 (II)

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Jan 11 21:58:43 UTC 2008

A Divendres 11 Gener 2008, Albert Astals Cid va escriure:
> A Divendres 11 Gener 2008, Orestes Mas va escriure:

> Jo em coordino amb ells, també estic a la seva llista, ells suggereixen
> anar al racó (plaça urquinaona)
>
> Que us sembla? A mi em fa millor pes q el japonès pq es menjar més
> "normal".

A mi tant m'és. Confesso que m'agraden les propostes exòtiques (em refereixo a
les gastronòmiques en aquest context), però també sóc feliç amb un pa amb
tomàquet. En aquesta ocasió el tipus de menjar és el menys important. Com que
això del japonès pot no agradar a alguns, doncs ja hi anirem un altre dia.

Orestes.