[kdecat] Celebrant la sortida de KDE 4.0.0

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Jan 7 00:02:05 UTC 2008

A Dilluns 07 Gener 2008 00:38, Albert Astals Cid va escriure:
> Hola nanos, tard, tard, tard, mereixo ser fuetejat, però que us sembla si
> organitzem alguna cosa per celebrar la sortida del KDE 4.0.0 (que es el dia
> 11 tecnicament) ?
>
> Les dates obvies son 11 nit o 12 tarda/nit.
>
> La gent del ubuntu-cat m'estan "presionant" per que fem una ronda de
> freevial[1] amb preguntes sobre KDE 4.0 per tant lo òptim seria

(Comentari ràpid: "Freevial" és un joc similar al "Trivial Pursuit", però
lliure, desenvolupat en PyQT per gent del país, i que és força divertit i
addictiu. Com que és lliure, es pot personalitzar amb les preguntes que hom
vulgui)

> 12 tarda, bocanord, ronda de freevial
> 12 nit, onsigui, sopar + copa
>
> Comentaris? Suggerencias de onsigui pel sopar? Telefon de bocanord per si
> decidim fer la ronda de freevial?

Jo això de la ronda del freevial ho veig una mica forçat. Què se suposa que
hem de fer? Generar preguntes? Formar un equip de joc? Si parlo per mi,
malgrat que col·laboro en la seva traducció, estic molt poc informat sobre el
KDE4. I els d'ubuntu-cat són (gairebé) tots uns gnomeros irredempts, o sigui
que encara en sabran menys potser.

Clar que, vés a saber, potser és la manera d'aconseguir adeptes per la causa;
però vaja, si es tracta d'això jo veig més una cosa tipus conferència que un
Freevial, encara que aquest últim és més divertit. Per la qüestió del sopar i
la copa, ja sabeu que m'apunto al que sigui, hehe.

Orestes.