[kdecat] Fwd: [kde-edu]: Polishing Day feedback - Important to read

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Mon Sep 17 10:19:03 UTC 2007

--- Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu> escribió:

> Els qui estigueu subscrits a la llista de kdeedu
> potser ja l'heu llegit. Perdó
> pel cross-posting.
>
> Aquest mail parla de la Doc del Kdeedu. Crec que
> n'Antoni Bella estava
> treballant en el tema. Demanen que els diguem quina
> part està completa.

  Hola Orestes

  Moltes gràcies per fer arribar aquest missatge! :-)

  Fa referència a les actualitzacions de la doc en
anglès, cosa que ajuda molt si fas ara la traducció al
teu idioma i els aportes correccions/millores -a
vegades els pots fer alguna observació però escriure
jo en anglès :-O, millor de moment no-.

  Ara marxo de vacances un parell de setmanes (tan
aviat com passi la Vuelta pel poble de Rivas, crec que
és demà) i desprès començo altra cop amb estudis, de
manera que tan aviat pugui prendre'm dues hores
gairebé diàries de treball comunitari començaré per la
doc del KStars -li tinc agafada la mida. Algú hi fa
res?-. La de Kdelibs i Kdebase que són bàsiques per a
que es distribueixi tot les deixo per a més endavant.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca