[kdecat] Proposta de trobada

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Oct 2 12:18:41 UTC 2007

A Dilluns 01 Octubre 2007 21:59, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> Hola a tothom,
>
>      Sembla que la data provisionalment definitiva de publicació de la
> nova versió 4 del KDE serà a principis de desembre [1]. Algú ha proposat
> de fer una trobada de traductors abans que surti el KDE4 per accelerar
> la traducció.
>
>      Què us sembla?

Compteu amb mi. Però de moment tinc l'octubre molt ple. Per mi millor a partir
del cap de setmana del 27-28. No serà massa tard encara i així tindrem temps
per preparar-ho.

--
 Orestes Mas Casals - UPC
 GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A