[kdecat] Jornada KDE a les JPL

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Sat May 26 08:20:00 UTC 2007

Hola,

A mi em va més bé dissabte, per la raó que dius tu... però em sembla que la
teva opció de repartir activitats entre els dos dies i que cadascú
s'espavili com pugui sembla prou assenyada. Així potser també hi ha més
possibilitats d'arribar a més gent.

Raül.

e sembla que ja hi ha persones interessades en fer activitats