[kdecat] KDEEdu actualitzat, ja hi tornem a ser!!

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri May 18 14:58:59 UTC 2007

En/na Orestes Mas ha escrit:
> Acabo d'actualitzar la meva còpia de KDEEdu des del SVN i he observat que hi
> ha moltes cadenes difoses: No t'ho havies estat mirant tu, Josep Ma.?

     Sí, i segons la meva còpia del SVN (actualitzada des de fa uns
minuts) no hi ha cap cadena difusa.

> A més jo em baixo la branca estable:
> svn info
> Repository Root: svn://anonsvn.kde.org/home/kde

     Jo també (però del servidor amb autentificació).

$ svn info
Repository Root: svn+ssh://#######@svn.kde.org/home/kde
Repository UUID: 283d02a7-25f6-0310-bc7c-ecb5cbfe19da
Revision: 666008
Node Kind: directory
Schedule: normal
Last Changed Author: scripty
Last Changed Rev: 661936
Last Changed Date: 2007-05-07 05:22:14 +0200 (dl, 07 mai 2007)

> i resulta que segons el web de l'estat de la traducció de KDEEdu al català és
> al 100%. Com encaixen aleshores aquest missatges difosos?

     Un problema puntual de sincronització del SVN? Has provat de
comprovar la teva còpia del SVN amb la interfície web del SVN?

http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/ca/messages/kdeedu/

> Us ben asseguro que no entenc res. Bé, tant és. Li faré una repassada.
>
> Albert: del teu correu anterior dedueixo que hi ha previst el llançament del
> 3.5.7 pel dia 22. Sortirà amb totes aquestes cadenes difoses?

     Si la meva hipòtesi es confirma, totes les cadenes de kdeedu
haurien d'estar traduïdes.

     Salut!