[kdecat] Proposta de trobada

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu May 17 11:42:50 UTC 2007

Companys,

Darrerament hi ha hagut una gran efervescència (en bona part atribuïble al
fenomen ubuntu) en el món del programari lliure en català. Hi veig molta gent
nova amb ganes de col·laborar i sento la necessitat de conèixer-nos per tal
de coordinar millor la nostra tasca. Per exemple, darrerament dues persones
han contactat amb mi a través del correu electrònic interessant-se per
col·laborar en la traducció d'aplicacions de KDEedu. I hi ha altres exemples.

Per la part que em toca dins del projecte KDE penso que estaria bé muntar una
trobada (aprofitant potser les Jornades de Programari Lliure [1] que es faran
a Girona la primera setmana de juliol) per parlar de la traducció. Com ja
vaig dir, el Sebastià suggeria a més muntar un dia al voltant del KDE. Bé,
cal concretar-ho més, però crec que no ens manquen temes ni motius.

Com ho veieu? Ho dic perquè si ens veiem amb ganes de fer quelcom plegats
caldria saber més o menys quants serem per tal de donar la dimensió adient a
la trobada i fer-la encaixar dins de la programació de les jornades.

Us agraïria les vostres respostes per tal de parlar-ho amb l'organització de
les JPL al més aviat possible.

Orestes.

[1] http://jornadespl.org/