[kdecat] Presència a les Jornades de PL

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu May 10 11:56:04 UTC 2007

On Wednesday 09 May 2007 20:20:29 Albert Astals Cid wrote:

> Jo vaig fer una xerrada a Albacete en quant al KDE 4 reaprofitant una
> conferencia de l'Aaron Seigo, la pots trobar a
> http://www.tsdgeos.com/talks/
> però no se si servirà de gaire si no estàs molt posat al tema.
>
> Albert

T'ho tenies molt callat, això d'aquest repositori de transparències. Està molt
bé.

Tanmateix, alguns dels enllaços són ftp:// enlloc de http:// cosa que fa que
calgui contrasenya per accedir-hi. A més l'enllaç concret a la xerrada de
KDE4 està trencat, perquè el mes era l'abril (/04/) i a la URL hi falta el 4
(/0/). A més, a tots els enllaços "ftp" hi falta el "tsdgeos". Tio, que
t'havies fumat quelcom quan ho vas pujar???

Res que no es pugui solventar canviant una mica la URL al navegador (quin gran
hacker que sóc, ein?), però potser voldries canviar-ho.

Orestes.