[kdecat] Hola a tothom

Administrador Edubuntucat edubuntucat at yahoo.es
Wed May 9 12:12:59 UTC 2007

Hola a tothom,

Em dic Ferran i m'he donat d'alta a la llista de correu per provar de col.laborar en la traducció del KDE-Edu. Treballo com a mestre en una escola i estic convençut que els centres educatius han d'acabar passant a Linux un dia o altre (tot i que no ho tenim gens fàcil).

Tingueu paciència amb mi, fa poc que he descobert el Linux i encara estic aprenent-ho tot!!!

Espero resultar d'utilitat a l'equip, i al Projecte.

Fins aviat!!

------Edubuntu en català
------http://ubuntueducacio.lynksee.com

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.