[kdecat] Save as

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue May 8 09:06:09 UTC 2007

A Dilluns 07 Maig 2007 16:00, Pau Tallada Crespí va escriure:
> A Dilluns 07 Maig 2007 15:18, Miquel va escriure:

> Simplement sublim...
> Es impressionant com s'ha elevat el nivell de la discussió en aquesta
> llista els darrers dies, es per quedar amb la boca parada.

Com diu Mr. Wolf a Pulp Fiction: "Well, let's not start sucking each other's
dicks quite yet."

Ho poso en anglès perquè en català em faria vergonya. ;-)

Sebastià

> Pau.

Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.
		   Joan Fuster. "Nosaltres, els valencians"