[kdecat] Dates per al KDE 4.0 i doc de KMix/KOrganizer/KStars

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Mar 23 16:41:30 UTC 2007

A Divendres 23 Març 2007 12:26, Antoni Bella va escriure:
>   Hola llista
>
>   Com molts ja sabreu han anunciat els plans per al
> KDE 4.0 -versió estable a l'octubre-:
>
> http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.0_Release_Schedule
>
>   Resto a l'espera que comencem amb els plans de
> traducció: Ja direu!
>
>   Atès que per a la doc fora millor esperar una mica
> les traduccions a la IGU he fet la doc del KMix i
> enfilo amb la del KOrganizer. Espero tenir-ho
> enllestit per a un KDE 3.5.7 -encara no hi ha data- i
> ja poder anar fent amb la propera versió major.
>
>   Quant al KStars m'agradaria rebre info sobre com es
> [...]

En principi el KStars (i tota la resta de IGU de kdeedu) el mantinc jo. A la
branca estable està tot al dia (bé, al meu PC com a mínim. Al SVN gairebé,
falta enviar algunes cosetes).

Ara bé, al trunk no hi he fet res encara, esperava a que la cosa estés més
congelada.

Faig bé?

Orestes.