[kdecat] www.kde.cat

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Jun 19 14:08:02 UTC 2007

A Dimecres 13 Juny 2007 22:31, Albert Astals Cid va escriure:

> Captures adjuntes.

Fa gràcia veure una captura la pàgina del gnome.cat dins del Konqueror ;-)

> La pàgina del gnome em sembla bastant més elegant.

Totalment d'acord. Hi ha 2 punts si volem millorar la del KDE:

- Gràfics sexis. Aquí ens caldria algun mestre del Gimp, Krita o similar
- Distribució de la pàgina. Aquí tenim la limitació del wiki, però, dins del
meu desconeixement, segurament es deu poder configurar amb css. Com a mínim,
potser hauriem de racionalitzar el menú.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.