[kdecat] Pregunta bàsica

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Jul 13 21:12:08 UTC 2007

A Divendres 13 Juliol 2007, Albert Astals Cid va escriure:

> La veritat és que no tinc ni idea, he estat mirant i puc reproduir els teus
> resultats, però de fet, així tens més missatges traduïts, no?

Si, je, ja m'havia adonat d'aquest "detall".

> De que et queixes ;-)

Em queixo de que tot plegat ho veig una mica agafat pels pèls. Hi ha parts del
procés que no controlo bé, i això em provoca una certa sensació
d'inseguretat. Què hi farem.

SIgui com sigui, crec recordar que el dia 20 hi haurà l'"string freeze" del
KDE4, no? Aleshores ja podrem iniciar la traducció a sac...

Orestes.