[kdecat] Activitats kanagram

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Wed Jul 4 17:19:14 UTC 2007

El Wednesday 04 July 2007 18:34:40 Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Xavier Batlle i Pèlach ha escrit:

> Per fer les proves, jo he descomprimit els fitxers a
> ~/.kde/share/apps/kanagram/data/ca/*
>
> Suposo que per a fer-los disponibles a tots els usuaris, cal
> descomprimir-los a una ruta com aquesta:
>
> /usr/share/apps/kanagram/data/ca/*
>
> Les rutes poden variar una mica en funció de la distribució.
>
>      Salutacions,

Moltes gràcies,

m'ha anat molt bé.

Però he trobat que hi ha un problema si s'usa la font que el programa proposa,
ja que no hi ha accents ni ces trencades. Caldrà avisar a la gent que fa
aquesta font, que l'ampliï amb altres caràcters.

Per la resta, molt bé Ferran.