[kdecat] Trobada KDE a les Jornades de Programari Lliure

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Jul 2 21:56:49 UTC 2007

A Dilluns 02 Juliol 2007, Xavier Batlle i Pèlach va escriure:
> El Friday 29 June 2007 13:00:51 Orestes Mas va escriure:
>
> jo podria parlar de:
> - Kstars
> - Kalzium
> - Kig
> - Kturtle
> - Kmplot
> - Kpercentage
>
> Una cosa breu, per a cada aplicació què fa i exemples de com usar-ho a
> classe. També depén de l'audiència, si no hi ha profes no cal.

Perfecte. No sé si saps que enguany podem tenir força audiència de
professorat, perquè a través de l'ICE de la UPC les Jornades comptes com a
activitat reconeguda per Ensenyament de cara a no-sé-quins punts (sento no
poder ser més explícit, ho veig sentir un cop i se m'han oblidat els
detalls).

> Jo faig anar l'amarok i el digikam, però segur que hi ha algú que els
> coneix més a fons.

Bé, ja veurem.

> Hi ha alguna plantilla per fer les presentacions?

Oficial de les jornades, no. L'Albert Cervera ja te n'ha indicat algunes de
KDE.

Orestes