[kdecat] Trobada KDE a les Jornades de Programari Lliure

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Mon Jul 2 18:45:28 UTC 2007

El Friday 29 June 2007 13:00:51 Orestes Mas va escriure:
> 3) En la línia del Sebastià també es podria fer una introducció a algunes
> aplicacions trencadores ("killer apps"), com ara Amarok i Digikam. Potser
> el Xavier Batlle s'animaria a explicar alguns dels programes del mòdul
> Kdeedu que ell utilitza (amb els seus alumnes?)

jo podria parlar de:
- Kstars
- Kalzium
- Kig
- Kturtle
- Kmplot
- Kpercentage

Una cosa breu, per a cada aplicació què fa i exemples de com usar-ho a classe.
També depén de l'audiència, si no hi ha profes no cal.

Jo faig anar l'amarok i el digikam, però segur que hi ha algú que els coneix
més a fons.

Hi ha alguna plantilla per fer les presentacions?

Xavier