[kdecat] Autoidentació amb Kate

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Jan 30 17:55:56 UTC 2007

A Dimarts 30 Gener 2007 16:32, Miquel va escriure:
> Hola a tots
>
> Ja se que es una pregunta bastant trivial però...com es fa perquè el
> Kate identi el codi quan canvies de línia amb un Intro?
>
> Ja se que es molt bàsic però es que no trobo per enlloc.

Em sembla que tu et refereixes al "sagnat" de línia, que es pot configurar
segons diversos estils (C, XML...). Jo ho tinc al menú "Eines -> Sagnat" o bé
als "Arranjaments -> Configura Kate... -> Editor -> Sagnat".

Quina versió de KDE/Kate uses? Potser tu no tens aquestes opcions...

* Orestes Mas Casals - UPC                            *
* Linux User 285092  http://counter.li.org            *
* Membre de l'equip català de KDE http://cat.kde.org/ *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/  *