[kdecat] Errada al Kopete

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri Feb 9 20:15:52 UTC 2007

El 06/02/07, Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu> ha escrit:
> A Dimarts 06 Febrer 2007, Josep Ma. Ferrer va escriure:
>
> Perquè no penges aquest fitxer al wiki, i així si tots fem el mateix podrem
> gaudir d'una versió actualitzada.
>
> Ja sé que l'ideal potser seria tenir-lo en un CVS/SVN, però de moment això és
> el que hi ha.
>
> Orestes
> [...]

     Com ja vaig anunciar, només he afegit "comanda" al fitxer
d'expressions regulars. Al final, he creat una pagina amb el fitxer
sencer, de manera que sigui senzill fer-li una ullada i també permet
copiar i enganxar-lo a la seva ubicació apropiada.

La pàgina en qüestió és:
http://cat.kde.org/index.php/Fitxer_d%27expressions_regulars

     Aquest cap de setmana modificaré alguna de les referències al
KBabel que hi ha al wiki perquè afegir enllaços a la nova pàgina, si
ningú s'oposa.

     Salutacions,

      Josep Ma.