[kdecat] Errada al Kopete

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Feb 7 20:55:56 UTC 2007

El 07/02/07, Albert Astals Cid <aacid at kde.org> ha escrit:
> A Dimarts 06 Febrer 2007, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> No haviem quedat que comandament era correcte que el no correcte era Comanda?
>
> O això ha estat a la meva altra realitat paral·lela?
>
> Albert

     No, no ha estat la teva altra realitat paral·lela, sinó que m'he
deixat portar pels meus desitjos més inconfessables :) Si no recordo
malament (veure discussió de la llista del dia 10/01/2005), es va
acceptar que "command" es podia traduir per "comandament" o per
"ordre". Per tant, "comandament" és correcta.

     Ara bé, les meves preferències personals s'inclinen per "ordre":
és una paraula més curta i concisa. S'ordena al sistema que faci tal
cosa. I deixaria "comandament" pels instruments que serveixen per
manar (comandament a distància).

     De totes maneres, si us sembla bé, deixem-ho tal com està: les
dues traduccions són correctes. A no ser que s'arribin a extrems de
tindre les dues traduccions al mateix programa.

     Doncs només afegiré "comanda", amb l'aclariment de que s'utilitza
per "encarregar" un "pedido" (servir una comanda).