[kdecat] Iniciant la traducció del KDE 4

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Aug 29 18:14:05 UTC 2007

En/na Miquel ha escrit:
> EL Wed, 29 Aug 2007 14:59:57 +0200
> "Josep Ma. Ferrer" <txemaq at gmail.com> escrigué:

> Per mi cap problema, compta amb mi. S'hauria de quedar en quins agafa
> un i quins agafa l'altre.
>
> Salutacions
> [...]

Hola Miquel,

     gràcies pel teu oferiment. Què et sembla començar pels darrers
fitxers de kdebase (segons l'ordre alfabètic), i anar cap amunt? Per
exemple: useraccount.po, trashapplet.po i systemsettings.po (aquest
darrer encara no existeix).

     Quan els tinguis traduïts, me'ls envies i dono una ullada.

PD: segurament fins dilluns no podré fer res, doncs estaré fora.