[kdecat] Que vol dir

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Apr 26 14:11:20 UTC 2007

On Thursday 26 April 2007 15:04:22 Miquel wrote:
> Hola a tots
>
> A la llista i18n-doc (a la qual em vaig subscriure després de veure
> referències a ella) han enviat això:
>
> We are moving the 3.5.7 tagging and release forward 2 weeks.
> The new target dates are:
>
> Mon, 14 May: Tag KDE 3.5.7
>
> Tues, 22 May: Expected release date of KDE 3.5.7
>

> Que vol dir 'Tag KDE'?

Amb tots els matisos que calguin, "to tag" és marcar amb una etiqueta, en
aquest cas un punt concret (revisió) del desenvolupament del KDE al
repositori subversion. Vaja, que el dia 14 marcaran l'estat del codi font del
KDE (estigui com estigui, esperem que bé :-) amb l'etiqueta 3.5.7 i, el dia
22, publicaran aquest codi. Suposo que el temps entre el marcat i la
publicació el deuen dedicar a dormir :-D , però això t'ho podrà explicar
millor l'Albert Astals.

Orestes.