[kdecat] Recapitulació de canvis decidits

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Thu Apr 12 18:55:52 UTC 2007

En/na Antoni Bella ha escrit:

>   Ep! Com en aquest correu no ho esmentes li ho havia
> anotat a en Sebastià i ha respost que no hi ha
> problemes en aquests canvis a kdepim. Pel que si ningú
> hi diu res més tens mà lliure quant a aquests diff.

     Cap problema. Ho deixo pel Sebastià, si no té inconvenient.

>   El de kdelibs.po no, aquest va ser refusat. :)
>
>   Toni
> [...]

     Pel que fa al canvi de "Trieu color" ("Select color" a l'original)
al kdelibs.po, vaig repensar el canvi que proposaves. De fet, al
tractar-se d'un títol de finestra penso que fora millor traduir-ho per
"Selecció de color", doncs ni el programa està dirigint-se a l'usuari ni
viceversa. Simplement és tracta de la descripció d'una oportunitat que
té l'usuari d'interactuar amb l'ordinador. Sempre que no tingui efectes
col·laterals. Com ho veieu?