[kdecat] Dubte " capitalització "

Joan Sanz joansanzrab at gmail.com
Wed Apr 11 17:57:42 UTC 2007

Proposta (per cert, el "si no" és junt, és a dir, conjunció adversativa; i
el "tan" no és traduïble directament per l' "only", que en principi
significa "sols"):

Quan aquesta opció està seleccionada, &kword; cerca la cadena de
lletres i a més verifica que la caixa (majúscules o minúscules) de cadascuna
d'elles sigui la mateixa. Per exemple. En cercar: <emphasis>KDE</emphasis>

El 11/04/07, Pep Roca <pep.roca at gmail.com> ha escrit: