[kdecat] Dubte de nombre i gènere

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Wed Apr 11 12:46:25 UTC 2007

A mi, la frase "Qt són un conjunt d'eines" em sona molt forçada: el subjecte
"Qt" sembla singular i el predicat "conjunt" està en singular, mentre que el
verb apareix en plural. Amb l'article, crec, sonava una mica millor. Hi ha
alguna raó per no posar-hi l'article?

A la Viquipèdia (article "Qt") és parla de "Les qt". En l'article
corresponent de la Viquipèdia francesa, però, es parla de "La qt", com una
biblioteca.

Raül.