[kdecat] Eines per la documentació

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Sep 26 23:09:14 UTC 2006

A Dimarts 26 Setembre 2006 20:37, Marc Coll va escriure:

> Jo vaig fer el meu projecte de fi de carrera amb DocBook (ho volia fer
> en LaTeX, però el meu tutor em va convèncer per fer-ho en DocBook), i
> vaig fer servir d'editor el Quanta, que m'ho autocompletava tot. De fet,
> si el Kate et funciona també t'ha de funcionar el Quanta, doncs en el
> fons són el mateix editor (l'editor de text encastable del KDE).
> Probablement no tens ben posada la DTD. Vés al menú "DTD", i tria la
> primera opció ("Canvia la DTD..."). Tria DocBook 4.2, i marca l'opció
> per convertir el document actual a la DTD seleccionada. T'hauria
> [...]

Hi ha eines de LaTeX que també et permeten editar DocBook de forma molt
agradable. Concretament estic pensant en el LyX (més concretament, edites en
LaTeX i en qualsevol moment pots exportar a DocBook). Malauradament, jo no he
passat de fer unes proves ultrasenzilles i no puc dir quin grau de
compatibilitat té això. Algú ha fet proves més exhaustives? Em refereixo a
edició "seriosa", de documents una mica llargs i rics...

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/