[kdecat] 10 anys de KDE

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Wed Sep 6 22:49:45 UTC 2006

Estic d'acord en què no és fàcil, però tampoc ho hem provat. No pretenc que
surtin de la trobada 10 empresaris que vulguin col·locar el KDE, em
conformaria amb donar-lo a conèixer i amb donar-los suficients arguments per
fer-los trontollar el seu entorn Windows-cèntric. Alguns potser han sentit a
parlar de Linux, crec que hem d'aprofitar i començar a menjar-los el tarro :)

De moment, miraré de posar-me en contacte amb cambres de comerç a veure si ens
poden ajudar en alguna cosa. El no, ja el tenim.

Quant a la comparativa no en conec cap, però si en vols una de molt subjectiva
la fem en un moment ;)

A Dimecres 06 Setembre 2006 11:30, Sebastià Pla i Sanz va escriure: