[kdecat] 10 anys de KDE

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Tue Sep 5 20:28:25 UTC 2006

Hola,
	també sóc partidari d'organitzar alguna cosa i com sempre, suposo que la
qüestió és mirar de tenir una certa afluència de públic. Per això volia
aprofitar per comentar alguna idea que m'ha estat rondant pel cap últimament.
	Crec que potser seria una bona idea mirar d'apropar el KDE a les empreses
catalanes. Sovint busquem nous usuaris finals i és difícil aconseguir-ne,
però si ens podem apropar a les empreses, encara que siguin poques, pot
comportar més màquines instal·lades i que la gent conegui Linux/KDE per allò
que tenen a la feina.
	El problema és doncs com fer això, i no és que m'entusiasmi, però crec que
aquí podem aprendre del món Microsoft. Per l'empresa on treballo vaig
assistir a una presentació bastant lamentable d'un programa de gestió. Però
el format em va semblar interessant. Van enviar invitacions a una colla
d'empreses per anar a la presentació al Liceu. Després d'un rotllo de tres
hores i mitja, ens van portar a fer una visita al Liceu.
	La idea de buscar un lloc emblemàtic no em sembla malament, pot ajudar a
convencer algú a venir, però tampoc crec que sigui necessari. El que sí que
trobo interessant és el sistema d'enviar mil invitacions a empreses a venir.
Si hi estiguéssiu d'acord, m'ofereixo a mirar de contactar amb diferents
cambres de comerç locals per veure què es pot aconseguir. Potser fins i tot,
podríem fer presentacions a les mateixes cambres de comerç locals; em consta
que la de Sabadell es fan xarrades pràcticament cada setmana.
	Si optéssim per a què les empreses fossin un objectiu clar de la celebració
dels 10 anys, possiblement seria interessant presentar altres empreses del
país que fossin capaces d'oferir-los suport per Linux i KDE, així com
exemples d'empreses que ja hi estiguin treballant.
	Quant als usuaris finals, potser també podríem convidar a associacions i ONG,
que veiéssim que es poden veure beneficiades per l'ús del KDE. Crec que no
hem d'intentar "vendre la moto" sinó creure'ns i demostrar que KDE juntament
amb el Linux ÉS una molt bona solució. Potser dic això perquè, quan penso en
les trobades que fem, sempre em dóna la sensació de que som massa pocs en
relació al potencial que té el KDE.
	Bé, els que hagueu arribat fins al final, (si queda algú) què en penseu?

A Diumenge 03 Setembre 2006 20:53, Albert Astals Cid va escriure: