[kdecat] 10 anys de KDE

Toni Mirabete i Terés amirabet at catix.org
Mon Sep 4 01:28:10 UTC 2006

Doncs sí, penso que 10 anys és una bona oportunitat de donar a connèixer el
programari lliure. Ara ja no estic a la STSI i he tornat a l'IES Miquel
Biada. De totes maneres com a mínim hauriem d'enviar la notícia a La Farga i
pensar en altres coses amb més presència. Algú té contactes amb la premsa?

Albert suposo que ja has provat el "krash" (es diu així oi?).

És impossible, però si algú conneix algú a tvcatalunya seria impressionant. Jo
miraré si trobo un contacte a Catalunya Ràdio. (espero que no ens deixin fora
per culpa de la lluita política de l'1 de novembre).

Vinga! calen idees. No ens podem esperar a fer 20 anys.

A Diumenge, 3 de Setembre de 2006 20:53, Albert Astals Cid va escriure: