[kdecat] Fwd: Amarok 1.4.4 sting freeze

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Mon Oct 16 19:04:34 UTC 2006

Bones,
Avui mirant per la web he vist en aquesta pàgina
http://l10n.kde.org/stats/gui/stable/ca/extragear-multimedia/index.php
que no vaig adjuntar la traducció del fitxer
desktop_extragear-multimedia_amarok.po, error meu.

L'adjunto ara.

I després he vist que al català només li falten unes 1600 cadenes, entre fuzzy
i no traduïdes per estar complet. I me fa una mica de cosa que unes 350
siguin de l'Amarok, dels missatges d'error del motor Hèlix. És a dir que tard
o d'hora els escometré i a veure si pujam un parell de posicions... xDDD

Bona feina!

Pau Tallada.

--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |