[kdecat] Samarretes pel sopar

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Fri Oct 6 07:42:20 UTC 2006

A Dijous 05 Octubre 2006 13:00, Rafael Carreras va escriure:
> Hola llista.
> En Miquel Chicano m'ha recordat que potser estaria bé de fer unes
> samarretes del KDE i, com que el sopar es fa d'aquí a una setmana,
> hauria de saber si us agrada la idea.

Jo en vull una. Són de talla única?

> He penjat el disseny a:
> http://www.fsfe.org/en/content/download/31226/194104/file/samarreta2006.pdf

Jo treuria el subratllat de la URL i la posaria una mica més gran. Només és un
suggeriment. Potser hauríem de posar "Konquereix el teu escriptori" ? A molta
gent no li agrada això de tantes Ks.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.