[kdecat] KGeography

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Wed Nov 1 17:11:03 UTC 2006

  Hola gent

 --- Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu> escribió:

> A Dilluns 30 Octubre 2006 19:48, Albert Astals Cid
> va escriure:
> volieu acabar el KGeography?

  Aquesta pràctica és legal?
  ;-)

> Jo m'estic encarregant del Kdeedu, o sia que em
> pertoca a mi (amb ajut d'algú
> si ho vol).
>
> Tanmateix, el problema era de criteri: El gruix de
> la tasca que resta per
> acabar és la traducció de topònims. La qüestió és
> doncs quins topònims
> traduir i quins no. Jo en el moment de mirar-m'ho no
> ho tenia massa clar.
>
> Alguna suggerència?
>
> Orestes.

  Personalment et punxo amb feina. Fés una revisió a
la seva doc per a que no surti tal i com està. Tot
plegatr és força ràpid de fer i el traductor ja és
conscient que cal revisar-ho.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca