[kdecat] Trobada amb el ministre de Cultura del Brasil

Toni Mirabete i Terés amirabete at catix.org
Sat May 27 00:44:11 UTC 2006

Marcelo D'Elia Branco m'ha dit que el ministre de Cultura del Brasil
l'Excel·lentíssim Sr. Gilberto Gil està molt interessat en reunir-se amb la
societat civil catalana que promou el programari lliure.

Aquest dilluns 29 de maig a les 5 de la tarda a la Casa Amèrica de Catalunya
que està al carrer Còrsega 299 entresol de Barcelona es farà una trobada per
conèixer la situació del programari lliure a casa nostra i intercanviar
opinions.

Claudio Prado responsable de la política digital del ministeri de cultura de
Brasil m'ha dit aquest divendres que hi som benvinguts.

També el mateix dilluns a quarts d'una el ministre intervindrà en la
inauguració de l'Internet Global Congres en un acte amb entrada lliure al
Palau de Congressos de la Fira de Barcelona a plaça d'Espanya.