[kdecat] [KDE] Una mica més sobre Bluetooth

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Mon May 8 11:44:00 UTC 2006

  Hola a tots

  Veig que el gnokii està força aturat, i que sí està
en desenvolupament el kdebluetooth així que l'estic
emprant i he fet alguna feina extra:

  La seva documentació en anglès és prou bona:
http://docs.kde.org/development/ca/extragear-pim/kdebluetooth/

  i la seva traducció al català espero que no
desmereixi:
http://docs.kde.org/development/ca/extragear-pim/kdebluetooth/

Aquest és el resultat del que he provat fins ara:
  -- Amb kbluetoothd pujo i baixo fitxers.

  -- Per a l'agenda empro xgnokii (el frontal gràfic
per a gnokki). Em permet modificar la llargària de
caràcters al nom -tot i que lògicament això redueix el
nombre d'entrades possibles-.

Problemes amb l'agenda:
  El motiu de no emprar _encara_ el KAdreeBook és que
només m'agafa una única entrada de l'agenda pel que ho
hauré d'investigar. Així com el fet que quan es
carreguen les dades modificades per gnokki aquest
deixa una entrada buida per a cada entrada que s'ha
modificat -no, no perd l'entrada mmodificada ni els
canvis (característiques) que aquest no pot tocar-. És
un comportament, com a minim, estrany.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca