[kdecat] Fes Internet 2006

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Mar 28 07:57:47 UTC 2006

A Dilluns 27 Març 2006 23:46, Albert Astals Cid va escriure:

> La meva opinió personal sense evitar que ningú organitzi res i que potser
> m'hi engresqui i tot, es del tipus "vosaltres ho monteu tot i nosaltres ens
> quedem la fama".

Tens raó. I això planteja el famós dilema: no fer res per tal d'evitar que
altres es pengin les medalles o fer-ho, malgrat tot, com una via d'aconseguir
coses, encara que hi hagi el risc que altres s'emportin el mèrit.

En ma modesta opinió, si trobem una oportunitat raonable (que no sigui un
bluff) de fer divulgació del KDE l'hem d'aprofitar. I quan dius "potser m'hi
engresqui i tot" ho interpreto com un "compteu amb mi", no?  ;-)

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.