[kdecat] edu kde

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Mar 27 21:42:43 UTC 2006

Hola Daniel, gràcies per l'oferiment.

Les aplicacions del KDEEDU estan al 100%, excepte el KGeography que està
desenvolupant l'Albert.

La documentació està força més peluda: com pots veure al web
(http://l10n.kde.org/stats/doc/stable/ca/kdeedu/index.php) només hi ha fet un
26%.

Parlo de la branca estable. La "trunk" no és massa significativa perquè no val
la pena anar-la traduint fins que no la congelin, sinó et van aixafant la
feina constantment.

Aleshores si tens temps, pots mirar d'atacar la documentació de la branca
estable. Vaja, si ningú altre no hi té res a dir...

Orestes.

>  --- Daniel Fortuny Anguera <dfortuny at xtec.net>

>   Antentament
>   Toni
>
> Sort
>
> ######## Antoni Bella Perez ######################
> # http://www.terra.es/personal7/bella5/home.htm
> ## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
> ## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
> col·laborador dels projectes:
>     Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
>     KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
>     T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca
> [...]