[kdecat] Frase llarga

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Tue Mar 14 20:15:26 UTC 2006

A Dimarts 14 Març 2006 19:53, Marc Coll va escriure:
> I què tal una frase divertida? Com ara una de les profecíes de
> l'innombrable:
>
> "640 KB de memòria RAM haríen de ser suficients per qualsevol cosa".
> Bill gates, futuròleg.  :-D

Això de l'Innomenable em recorda que he de llegir el sisè llibre de Harry
Potter... (hi estic viciat)

Per cert, la suggerència em pareix com a mínim original, ja que a mi el
panagrama aquest del «zel de grum» em sembla estrambòtic total.

Pau Tallada.